Dywanmajster logo biale 240 transparent

Regulamin pralni dywanów

1. Wykonawcą usługi jest firma Arkadiusz Wiński NIP: 6040039052 z siedzibą Rotmanka ul. Bajki 50/8 zwaną w dalszej części
regulaminu „Pralnią Dywanów”.
2. Dywany bez oznaczenia producenta lub dywany, które zgodnie z zaleceniami producenta nie mogą być prane, przyjmowane
są wyłącznie na odpowiedzialność klienta.
3. Dywan, który trafia do naszej pralni jest mierzony i metkowany.
4. Opłata za usługę pobierana jest w całości przy odbiorze przedmiotu zlecenia. Wysokość opłaty określa cennik pralni.
5. Dywany okrągłe/owalne liczone są jako kwadrat/prostokąt.
6. Dywany, które posiadają frędzle, mierzone są wraz z ich długością.
7. Pralnia dywanów zapewnia również transport oraz wykonanie zlecenia zgodnie z aktualnym cennikiem dywanów o szerokości (krótszego boku) max. 300 cm.
8. Klient ma obowiązek poinformować pracownika przyjmującego zamówienie o wszelkich próbach samodzielnego czyszczenia (zapierania), nietypowych zanieczyszczeniach (przede wszystkim zabrudzenia mogące powodować brzydki zapach, jak uryna, wymioty, mleko, pleśń) oraz ewentualnych naprawach (zszywanie, podklejanie). W przypadku nie poinformowania o w/w informacjach, reklamacje nie będą uwzględniane.
9. Dywany z wiskozy, bawełny oraz jedwabne przyjmowane są wyłącznie na odpowiedzialność klienta z powodu możliwości uszkodzenia niepowtarzalnej struktury.
10. Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany. Klient zleca czyszczenie takiego dywanu tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność.
11. Dywany klejone, wiskozowe oraz z elementami skórzanymi przyjmowane są warunkowo i wyłącznie na odpowiedzialność klienta.
12. W miejscach intensywnie użytkowanych takich jak obszycie brzegów dywanu lub frędzle proces prania może spowodować uszkodzenia.
13. Pralnia nie odpowiada za ukryte plamy, które ujawnią się po praniu.
14. Pralnia dywanów pomimo profesjonalnych maszyn, środków czyszczących skrupulatności pracowników, nie daje gwarancji skutecznego i całkowitego usunięcia plam. Skuteczność odplamiania zależy od takich czynników jak: rodzaj materiałów z jakich został wyprodukowany dywan, ewentualnych prób wcześniejszego odplamiania, czasu w którym dywan został narażony na zabrudzenie, a przede wszystkim od pochodzenia zanieczyszczeń.
15. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia przykrych zapachów (np. mocz, stęchlizna, wymiociny). Dotyczy to szczególnie dywanów klejonych.
16. Pralnia dywanów informuje, że w skutek użytkowania dywanów, przede wszystkim z wysokim włosem (shaggy) oraz włóknach polipropylenowych i akrylowych mogą występować uszkodzenia takie jak rozdwojone końcówki lub miejsca wydeptane, które tworzą na dywanie obszary o innych odcieniach niż reszta dywanu. Jest to spowodowane użytkowaniem takiego dywanu i nie jest wynikiem nieprawidłowo wykonanej usługi.
17. Pod wpływem światła, a zwłaszcza światła słonecznego zawierającego promienie UV, dywany blakną tracąc swój oryginalny kolor. Po dokładnym praniu różnice mogą ulec uwydatnieniu.
18. Po praniu, dywany i chodniki mogą nieco stracić sztywność oraz ulec nieznacznemu skurczeniu.
19. Pralnia dywanów uwzględnia reklamacje do 48 godzin od odebrania przedmiotu zlecenia. Czas rozpatrzenia reklamacji przez pralnie dywanów wynosi do 14 dni.
20. Pralnia dywanów zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zlecenia bez podawania przyczyny.
21. Czas wykonania usługi wynosi do 7 dni roboczych. Może on jednak ulec wydłużeniu do 14 dni roboczych w okresach przed świątecznych lub zleceniu odbioru i dostawy dywanu.
22. W przypadku nie odebrania przez Klienta przedmiotu usługi w ciągu 6 miesięcy od daty wystawienia potwierdzenia, przedmiot usługi zostanie oddany do utylizacji.
23. Po wydaniu dywanu z pralni, klient zobowiązany jest rozwinąć go w ciągu 24h.